Pages

Thursday, February 10, 2011

Incaltari Preferate

  De cand fac baschet,am incep sa devin mofturos la incaltari.Inainte preferam orice,dar acum daca nu arata cum vreau eu,prefer mai bine sa fac altceva cu banii respectivi.O sa pun in acest articol toate incaltarile pe care le am sau nu,dar care imi plac.Incep desigur cu ceea ce am si imi place:
1.Nike Air Jordan Phat Low ( editia limitata cu imprimeu Elephant si culorile curry/white)
 Prima generatie de Jordani,pe atunci in colaborare cu Nike







3.Nike Hyperdunk 2008 - cei mai usori bascheti in 2008(exista si model 2010)

 4.Nike Hyperize - Modelul 2009 stanga(din nou,cei mai usori bascheti de atunci) + modelul 2010 cu air max dreapta
5.Nike Air Force One - primii adidasi de baschet profesionisti(1982) cu tehnologia air care au revolutionat industria.(cei din poza sunt varianta low)