Pages

Monday, January 31, 2011

Review iPod Touch Generatia 4

De aproximativ 3 saptamani detin un iPod Touch 4g(4th generation).Am inceput sa-mi doresc asa ceva dupa 5-6 luni de la vechiul iPod,un classic de 80gb care ma nemultumea,datorita lipsei jocurilor.In gandul meu,dupa ce am luat classicul am zis ca am un al doilea psp(sunt detinator si de PlayStation Portabil),pentru ca,recunosc, sunt un impatimit al jocurilor si vreau sa ma joc mereu in timpul liber.M-am inselat vazand ca am doar 3 jocuri si ca exista foarte putine downloadabile(circa 10) care costau,iar muzica + filmele ocupau doar vreo 15 gb maxim . Am zis ca imi doresc un ipod touch,dar apoi interveneau visele de la vremea aceea,legate de calculator de gaming si cine mai stie ce.Lucrul care mi-a intemeiat dorinta de a detine asa ceva a fost iPhone-ul unui prieten,care mi-a deschis ochii in lumea aplicatiilor,jocurilor si toate minunatiile acestor inventii.In familie,firma Apple este un simbol al succesului in afaceri si al inovatiei.Intotdeauna ei au venit cu ceva revolutionar(asta voi discuta poate in alt articol).Dupa ceva vreme de vanat si cautat pe forumuri,am luat unul second-hand.
iPodul este ceva in care merita investit,mai ales in generatia a patra pentru ca,fata de celelalte iPoduri,are:

->Retina Display,o rezolutie aproximativ dubla fata de vechile ecrane(960x640),acest ecran fiind prezent doar pe iPT4(iPod touch 4) si iPhone 4
->2 camere,una frontala si una pe spate.Cea din spate face poze de 0.7 megapixeli,fata de cei 5 ai iPhoneului  si filmeaza in format HD 720p(excelent se vede pe calculator)
->Aplicatia FaceTime,care permite video-callurile de pe iPT4.Se pot face videocalluri si prin yahoo messenger,daca celalalt om are tot un iPT4/iPhone 4 sau camera web.
->Giroscop,lucru care permite o noua tehnologie de control al jocurilor,al unor aplicatii
->Procesor mai bun,un motiv pentru care va suporta mai multe aplicatii de pe piata,fata de generatiile vechi
->Mult mai subtire decat celelalte iPoduri,un lucru uimitor pentru un 'player' asa capabil.
Ce mi-a placut la el este insirat mai sus,dar si : ->Reteaua vasta de aplicatii AppStore si Installous+Cydia(pentru cei cu jailbreak)
->Designul pe care il are,atat software cat si hardware
->Poti trimite SMS-uri cu un numar din U.S (voi face in curand un ghid)
->Pur si simplu pentru ca este apple :)
Ce nu mi-a placut este ca :
->Lipseste flash-ul in Safari(web browserul)
->Castile care au o calitate mediocra
->Se zgarie repede fara husa
->Daca ai maini neindemanatice il poti scapa usor
Sfaturi pentru noi utilizatori:Imediat ce este scos din cutie,trebuie sa fie pus intr-o husa,pentru a ii feri spatele de zgarieturi + o folie protectoare pentru ecran
Ca incheiere,il sustin pe Alex in faptul ca singurul regret este ca nu l-am luat mai devreme.

Edit:Material postat si pe regielive :)