Pages

Wednesday, April 13, 2011

Revenire?

  Da,recunosc nu am mai scris de mai bine de o luna din diverse motive.Acum am primit un mail de la IntenseDebate(widgetul cu commenturile)cum ca a comentat cineva.Chestia asta chiar m-a surprins,pentru ca
cedasem la faza cu blogul datorita faptului ca aveam impresia ca nimeni nu urmareste.Asa ca de curiozitate am intrat la stats si am vazut ca am in jur de 40 de vizitatori in fiecare zi(iar asta se intampla acum,dupa ce incepusem sa neglijez sau poate chair abandonez blogul).Asa ca va intreb pe voi,si va rog sa comentati pentru a imi raspunde:sa revin,sa scriu in continuare,respectand principiul ' nu trece ziua fara a posta' ?Credeti-ma un simplu comentariu ma ma motiveaza pentru a imi confirma ca pentru mine si pentru ceilalti
Edit:A 50-a postare :P